Sider

lørdag 9. februar 2013

Ny ugle kurv til oppbevaring

Mottok denne herlige kurven fra Glowy.no her om dagen. Må være den fineste.



Kurven er fra merket 3 Sprouts og finnes i mange forskjellige farger og motiver.


Kan brukes som oppbevaringskurv på barnerommet, på badet eller andre steder i leiligheten. En slik sjarmerende kurv er ikke til å gjemme bort. Jeg elsker den. Dere vet meg og ugler, jeg er H.E.K.T.A. Valgte bruke denne søte til oppbevaring av prinsens bleier. Plutselig ble badet litt mer dekorativt:-)


Vurderer skaffe en eller to til for å ha på prinserommet. Ikke galt å oppbevare "rot" når man har noe så fint å "gjemme" det i.

Som jeg nevnte ovenfor, finnes det forskjellige, morsomme og gøyale produkter fra 3 Sprouts. Her er noe;



Stor lekekurv med ugle.// Stor lekekurv med sebra.// Stor lekekurv med elefant.// Kurv med gris.  Håndkle lilla flodhest.// Oppbevaringsnett ugle.// Skittentøyskurv rådyr.// Uro med ugler og stjerner.

De har også mange andre flotte produkter. En liten smakebit her;



Nydelig benk med stjerne. Helt utrolig nydelig babyseng med himmel ( Sånn SKAL vi ha til neste ). Fin veggoppbevaring med stjerne. Fine blå kleshengere ( slike har Milio ). Fin, rosa taklampe. Nydelig familietre i gøyale farger. Og de super skjønne bokstavene, er noen av mine favoritter.

Nysgjerrig på denne nettbutikken ? Da er det ikke annet å gjøre enn å besøke dem >>HER<<


Q; Likte dere den nye ugle kurven vår ?

16 kommentarer:

  1. Svar
    1. Så enig med deg. Elsker denne kurven:)

      Slett
  2. Så utrolig fin den var! Og ikke minst virker den veldig praktisk! :D Takk for tipset av nettsiden! Den må bare sjekkes ut :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Den er helt fantastisk. plass til mye rart i denne:-) ha en fin kveld. klem

      Slett
  3. Såå fin den var, og så mye stilig de hadde på den nettbutikken! Har aldri hørt om den nettsiden før.. Takk for tips :) Ha en fin lørdagskveld :) :) !

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke sant. Super nettbutikk med det meste. Ha en super kveld du også:) klem

      Slett
  4. Jeg håper du betaler skatt/opplyser av alle produktene du mottar?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hva mener du nå ? Mener du jeg skal betale skatt av noe jeg ikke betaler for selv ? Ehm..

      Slett
    2. Selvom man får gaver og driver blogg så må man faktisk skatte, sånn er det med alle.. Tenk hvis alle skulle få gaver(de som driver blogg) og ikke skatte, dere blir trosalt sponset og da må man faktisk skatte..

      Slett
    3. Ser hva du mener, men så er det opp til en vis sum man skal begynne å skatte. Akkurat der har jeg ingenting å bekymre meg for enda:-) Mest toppbloggerne som får sponset gaver til mange, mange tusen i året.

      Slett
  5. Digget uglekurven- spesielt til oppbevaring av den ellers så kjedelige bleiepakken! Genialt :)

    SvarSlett
  6. Skjønn kurv! De andre kurvene de hadde var også veldig søte :)

    SvarSlett