Sider

søndag 10. februar 2013

Min andre morsdag

God morsdag alle vakre mødre.

Håper dagen har vært super. Her har den som alltid flydd av gårde. Begynte rundt åtte i morges. Sto opp med Milio Andreas ( lovte papsen i huset at han skulle få sove ut i helgene, siden jeg har fri fremover og kan sove så mye jeg vil. Så til tross for morsdag, tok jeg prinsen. Snill ja :-) ? Er bare første bokstaven, høh! ) . Koste og lekte litt før vi vekte papsen. Da gikk jeg og la meg. Ble så sent i går at jeg trengte hente inn litt søvn. Sov litt over to timer. Samme gjorde Milio på duppen sin. Deretter var det tid for middag. Duret av gårde til bryggen for morsdagsbufet. Duret deretter videre til svigermor hvor vi koste oss frem til leggetid.

Milio Andreas har virkelig stått opp med feil fot i dag. For en sinnatagg av en sønn, at det er mulig. Blir så frustrert. Når ingenting er godt nok, er det jammen ikke bare, bare. Heldigvis går det over. Har vel bare en dårlig dag slik som alle oss andre har iblant. Eneste man må gjøre er å holde ut.

Fikk kjempefin morsdagsgave. En genser med skjeletthode, en genser med stjerner, og noen helt fantastiske gode sokker + verdens vakreste morsdagskort fra den fineste sønnen. Følg meg på instagram for bilder; Mmf89


Snuppen var ikke i det rette fotohumøret.. Her ser dere den ene, nye genseren. Tightsen er også ny. Ble kjøpt på Cubus i går da vi dro innover på en liten by tur. Digger den. Militær er kult!



Utrolig deilig å tenke på at jeg nå fra denne kveld, har fri tre uker fremover. Gjett om jeg skal sove, vaske, gå turer, og bare gjøre ting jeg vil. Skal også ha snuppen hjemme noen dager mens jeg kan.

Avslutter helgen med film og litt kos. Som regel på søndager alt av godt frister. Rart det der:-)

Q; Hatt en fin morsdag ?

24 kommentarer:

  1. Så kos å få slike omtenksomme gaver. Du kledde genseren kjempegodt : )

    Nyt velfortjente feriedager : )

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er det. Tusen takk, fine deg. Håper din dag også ble fin. Klem:)

      Slett
  2. For en STILIG tights!! :D Tror jeg må få kjøpt meg en sånn en jeg også! :D Digger den. Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja var den ikke. Militær er jo blitt skikkelig in igjen:-) ho ho

      Slett
  3. går ikke å komme inn på instagrammen din, kommer bare opp en annen.. direkte link?

    SvarSlett
    Svar
    1. Her er direktelink; http://instagram.com/malenefos89/ Skal prøve få lagt inn link til instagramen her på bloggen:)

      Slett
  4. kjempe fin genser :) du og sønnen matchet jo i klærne! gratulerer så mye med morsdagen,flote bilder av deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk skal du ha. Prøvde matche litt ja, hihi:-)

      Slett
  5. Hørtes ut som en fin morsdag ja. :) Likte godt den nye genseren, og nice tights!
    Og fri i tre uker hadde jeg ikke takket nei til! Sier det igjen; nyt det, og gjør masse du vil.
    Har hatt en veldig fin morsdag selv, kost meg med sønnen og feiret dagen hjemme til foreldrene mine :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Skal nyte det så godt som overhodet mulig. Bra du fikk en fin dag:-) ha en strålende søndagskveld. klem

      Slett
  6. Hatt en fin dag her også, kake og boller ble det men gaver nei hm det har jeg ikke sett noe til men kommer jo flere dager :)

    Så flotte gaver du fikk morro.

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er sant. Bra dagen har vært fin da, fortjener du:-)

      Slett
  7. Hei Malene! Så flott den nye bloggen din er blitt - beklager at jeg ikke har fått sjekket den skikkelig før nå. Den er kjempefin, og jeg skal gjøre mitt beste å følge dere her, selv om det blir litt rart å ikke få deg på newsfeeden :)

    Gratulerer så mye med morsdagen, håper du har fått feiret dagen slik du ønsket :) Her har vi hatt besøk av min mor og storebror, spist kake og kost oss helt til prinsessa fikk feber og tok tidlig kveld..

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei du. Tusen hjertelig takk for det. Håper du klarer følge med. Blir litt annerledes ja, men man blir vel vant til det også.

      Hørtes ut som en herlig dag, akkurat slik det skal være:) klem

      Slett
  8. Så tynn du har blitt! Men du ser helt fantastisk ut da! Så bra du har kosa deg! :-) Gratulerer med morsdagen :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Syns du det ? Tusen takk, da, elsker å høre slikt, hihi:-) Klem

      Slett
  9. Stilige klær du har fått i morsdagsgave :) Kjipt at Milio har vært så sinna i dag, men de små har nå dårlige dager de og :) hehe!

    Lurer på en ting, hvordan har du fått den derre "Du er her sammen med X lesere, det har vært X lesere her i dag, og X lesere denne uken blablabla". HAr veldig lyst på en slik oversikt til min blogg.. hadde vært veldig greit :)
    Fint om du svarer på min blogg når du har tid, for jeg får jo ikke opp at du har svart meg her :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk.. Det er en kode jeg har hentet fra en nettside jeg ikke helt husker navnet på i farten. Den er veldig kjekk, men er en liten ulempe med den. Den teller liksom ikke alle lesere. Si det slik du har en fast leser som er innom bloggen din 3-5 ganger i løpet av dagen. Vel, da blir den bare registrert som en leser liksom:/ Litt dumt akkurat det..

      Slett
  10. kor fint antrekk og fine deg marlene <3
    den tightsen likte jeg godt, synes å militært er alltid tøft! ;)
    ha en fin natt <3

    SvarSlett
  11. Digget antrekket :)
    Fikk ingenting i morsdagsgave... Men fikk servert middag hos svigers :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Herlig å få servert middag da. Skal man ikke klage på:-)

      Slett
  12. Fine klær:) Hørtes veldig deilig ut med tre ukers fri, men jeg skal ikke klage. Har hatt alt for mye fri den siste tiden:P
    Ha en fin dag videre:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Ja, det blir godt, men kan jo fort bli litt kjedelig i lengden også. Vi får se! Ha en fin dag:)

      Slett