Sider

torsdag 7. februar 2013

Konkurranse - vinn babypledd

Startet konkurransen på min forrige blogg, men nå som jeg har flyttet over til den nye, velger jeg å overføre den hit. Siden bloggen er ny, og jeg har mistet mange av mine følgere grunnet sletting, velger jeg starte konkurransen helt om igjen. Blir min første konkurranse på den nye bloggen. Spennende :-)


Du kan vinne et nydelig baby pledd fra Prinsesseshopping.no

For å bli med må du;

- Følge prinsesseshopping på Facebook >>HER<<

- Følge min blogg på Facebook >>HER<< ,via Bloglovin >>HER<< eller via google følger >>HER<<


Trekker vinneren neste fredag, 15 Februar. Lykke til:)

59 kommentarer:

  1. Sånn da har jeg likt siden og siden din på google :D

    SvarSlett
  2. Jeg er med :) Har likt siden til prinsesseshopping, bloggen din på facebook, bloglovin og skal følge deg via google! :)

    SvarSlett
  3. Har gjort alt sammen! Åh, som jeg krysser fingrene! :)

    SvarSlett
  4. Jeg tar full pott jeg snuppa :)

    SvarSlett
  5. Kan man ikke være med vist man ikke liker sidene? for er jo ikke alle som har facebook :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er nok slik at man må like ja.. Er et krav fra sponsorne:)

      Slett
  6. Jeg er med :D
    Har likt siden til prinsesseshopping og facebook side din!

    SvarSlett
  7. Jeg har likt facebooksiden og liker deg på facebook! :)

    SvarSlett
  8. Så utrolig søte pledd! :-) Jeg liker facebooksiden din og prinsesseshopping sin side! :-) Og jeg følger deg på bloglovin :)

    SvarSlett
  9. Jeg er med!! :) Så fin bloggen din er blitt :)

    SvarSlett
  10. Jeg er med :)
    mailen min er: maria10@hotmail.no

    SvarSlett
  11. liker prinsesse shopping og bloggen på face, + du er lagt til på bloglovin for en stund siden :)

    SvarSlett
  12. Jeg liker begge på face.. Nå har jeg jo ikke noen baby da, men vil gjerne delta likevel jeg:)

    SvarSlett
  13. tonje mamma til emma-oline8. februar 2013 kl. 23:27

    Jeg er med ! :-)

    SvarSlett
  14. Likt siden til Prinsesseshopping, bloggen din på facebook, og delt til egen facebook! Tusen takk for den koselige giveaway du holder!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Liker på fb x 2 :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  16. Så fin den nye bloggen er!
    Jeg liker selvfølgelig bloggen på både fb og bloglovin og liker Prinsesseshopping på fb :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  17. Sånn.. da er jeg også med =D!!!
    Caroline . mamma til Aurora Lykke og Aron Leandro

    SvarSlett
  18. Melder meg på igjen da, hehe ;) malenehi85@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Så kjekt med konkuranse :)
    Har likt alt og er med på konkuransen :)

    SvarSlett
  20. Flott konkurranse!

    Da er jeg med! ..spennende! :)

    Mvh. Sarah!

    SvarSlett
  21. Liker dere begge på facebook !
    Krysser fingre og tær i håp om å vinne det søte babyteppet til den ferske
    barnebarnprinsessa vår,født 30.januar ♥ Hun er nr 5 i barnebarnrekka,men det er et like stort under hver gang !


    tevens@online.no

    SvarSlett
  22. jeg vil gjærne være med =)

    gjort alt =)

    marielle.michaelsen@gmail.com

    SvarSlett
  23. Heisann :-)

    Oppdrag utført, blir gjerne med i trekningen.
    Ha en fin søndag!

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  24. Den rosa er fargen som er flott,
    men den blir barnet ditt varmt og godt:)))
    Vil JEG bli den lykkelige eier,
    og hoppe rundt i strålende seier...?

    Snart du trekker en HELDIG vinner,
    og vi vil se tårer som skinner:)))
    Anbefaler alle å klikke innom siden,
    til Mmf89.blogg.no for å spre din viden:)))

    SvarSlett
  25. Jeg er med. Følger deg begge steder og liker den andre på face. Krysser fingrene for pledd til babyen!

    Klem

    SvarSlett
  26. har like begge sidene på facebook :)
    cddfacebook@hotmail.com

    SvarSlett
  27. ღϠ₡ღ✿ ❀ ✿ღϠ₡ღ

    Liker begge sider på facebook & følger deg via bloglovin! :) ღ

    Hadde vert koselig med et nytt pledd til min lille prinsesse ღ

    Krysser fingrene ღ

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    ღϠ₡ღ✿ ❀ ✿ღϠ₡ღ

    SvarSlett
  28. Med!:)
    kristina_js@hotmail.no
    Kristinapokerface.blogg.no

    SvarSlett
  29. Liker fb siden din, og prinsesseshopping siden på fb, er med!:)

    SvarSlett
  30. Jeg er med! :)

    silped91@gmail.com

    SvarSlett
  31. Gode venner venter baby i disse dager og ett slikt pledd hadde vært en fantastisk gave. Liker FB siden din allerede,og like den andre siden i tillegg.

    Krysser fingrene:)

    Mvh

    Kjerstin
    wilak@online.no

    SvarSlett
  32. Done :) Jeg er med :)

    Sara J.
    rangoahang@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Hei, jeg vil gjerne vinne og har likt :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  34. Hei

    Likt siden på fb og følger bloggen din via bloglovin :) Så jeg vil gjerne være med i trekningen :)

    mvh Monika Taarneby

    SvarSlett
  35. Liker begge sidene på facebook :)

    malin.teigland@gmail.com

    SvarSlett
  36. Prøver lykken :)

    Liker begge Facebook sidene :)
    Følger også på BlogLovin:)
    Har også blogg så ta gjerne turen innom :)
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    http://nysgjerrigheten.blogg.no

    SvarSlett
  37. Prøver lykken jeg også :) likt begge face :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Jeg er med :D
    likt begge sidene :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  39. Jeg er med :)
    Likt siden til prinsesseshopping.
    Allerede likt din side, bloglovin har eg ikke.
    Finner ikke din google følger. Får ikke opp noe side desverre.

    Ønsker meg blå til min lille prins i magen <3

    hegegr@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Liker og Liker :)

    Anita Kval

    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  41. Er med :)
    Marteliaz@gmail.com

    SvarSlett
  42. Jeg er med :) Har likt siden din i en evighet allerede :)
    tessa_622@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Jeg vil gjerne delta her også;)

    SvarSlett