Sider

torsdag 12. september 2013

Kontroll og vaksine

Har så mye å blogge om for tiden at jeg nesten glemmer av noen av innleggene jeg skulle lage.
På onsdag var Milio på kontroll igjen. Var veldig spent på hvor mye han hadde strekt seg og ikke minst lagt på seg ettersom det var hele 5 måneder siden sist kontroll. Milio er nå hele 81.5 cm lang og veier 11040 gram. En stor prinsegutt blitt. Tror Milio skjønte med en gang hva som skulle skje. Var veldig ukonfertabel fra start til slutt. Begynte å gråte så fort bodyen ble tatt av, og enda værre ble det da den slemme helsesøstra skulle strikke vaksinen i armen på han. Stakkars, som han gråt. Ble rett og slett fornermet og satt bare å "kjeftet" på helsesøstra den halvtimen vi var der inne. Ikke bare bare å kunne snakke under slikt bråk, hehe.
Men alt så veldig fint ut da. Milio vokser akkurat slik som han skal. Eneste som bekymret meg litt var at han ikke sa noen spesifikke ord enda. Han skjønner det vi sier, så er ikke det det står i. Bare han som ikke vil si noe annet enn "bababa" mamama". Men jeg skulle ikke bekymre meg så mye. Alle er forskjellige og det kom når det kom.




Egentlig har vi ikke neste kontroll før Milio er 2 år, men jeg kunne få en midt i mellom om jeg ville. Så fikk vi se om Milio hadde begynt å snakke da. Kunne jo ikke takke nei til det. Synes det er så kjekt med slike kontroller jeg. Gjør at jeg på en måte føler meg litt ekstra trygg på Milio og utviklingen hans. Også er det så godt å snakke med helsesøster om det skulle være noe man lurte på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar