Sider

mandag 4. mars 2013

Nytt fra Name it

Føler Milio Andreas har vokst i rekordfart den siste tiden. Plutselig var både vår jakkene, luene og kjeledressene for små. Knerten og Karoline lanserer Name it. De fleste av dere vet nok om nettbutikken. Det kjekke med name it er ikke bare at det er fine klær, men de er billige også. Kvalitet trenger ikke alltid være dyrt. Jeg kom over en nydelig, blå stjernejakke jeg bare måtte bestille til Milio Andreas. Blir hans nye vår jakke. Har allerede blitt brukt noen ganger.







Hih, sjekk uttrykket! Herligheten selv.




Kule gutter må ha kule hårbånd. Dette er også fra knerten og karoline. Kostet kun 69,- Jakken kostet 249,- Billig og fint! Gøy med litt variasjon fra luene. Hårbånd passet snuppen så godt i!




Hårbånd Her // Jakke Her.


Ser mange som allerede har gått til innkjøp av både slike hårbånd og denne nydelige, stjernejakken. Skjønner de godt. Derfor jeg var snar ute med å bestille. Var nemlig redd den skulle bli utsolgt. Jakken måtte jeg kjøpe i 3 år. Dere ser, han kunne ikke hatt mindre.

Mens jeg var innom Knerten og Karoline fant jeg også noen skjønne pyjamaser. Ja for prinsen har nemlig vokst ut av det meste der også. Her måtte vi også kjøpe i 3 år.



Nydelig pysjamas i fargen lyse blå og beige. Har noen fine stjerner på seg og en sjarmerende tekst " Jeg er en tyv som stjeler nattesøvnen din ". Perfekt tekst til en liten rakker! Kostet i underkant av 90,- kr


En annen pyjamas jeg falt for og måtte kjøpe, var denne. Nydelig to delt pysj i herlig rute-mønster. Kostet 249,-

Ser det meste av produktene hos Knerten og Karoline allerede begynner bli utsolgt. Her gjelder det å være raskt ute.

Pssst; Besøker dere bloggen til Silje finner dere rabattkode til både vår jakker og hårbånd.


Glem heller ikke rabattkoden dere får på heldressen fra Tiljamid. Barn og baby forlenget rabattkoden en dag til, så i kveld, i kveld går den ut. Vet noen av leserne som har bestilt. Håper dere vil vise bilder av den på når den kommer i posten. Gøy å se og høre deres meninger om den også. Sikker på dere vil elske den like høyt som meg!

Få rabattkoden HER.



//Produktene er ikke sponset


Q; Tipper det er flere enn med som er glad i Name it klærne ?


1 kommentar: