Sider

søndag 3. mars 2013

Interiør nytt

Fra Mini-mal.no, mottok jeg en sjarmerende liten pakke. Noe til meg selv og noe til dere. Dere vet jo meg og interiør - elsker det! Får liksom aldri nok.. Nå som vi snart skal flytte inn i vårt nye, store hus, trengs det enda mer dill dall, ja velger tro det ihvertfall. Thomas derimot, han er vel ikke fullt så enig. Typisk mannfolk ? Yes, i think so :-)

Under får dere se innholdet i pakken. Hva som er til dere, er inntil videre en overraskelse. Konkurranse vil komme om ikke så alt for lenge. Bare å følge med.





Mottok et nydelig 3-på-rad brett, Sjarmerende hjerte og et nydelig Uro.

De brune tre detaljene gjør det hele ekstra sjarmerende og fint. Får det til å passe bedre inn. Blir litt lunere på en måte. Her går det jo i hvite detaljer og grove tre møbler. Litt sånn hyttestil. Etter vi fikk ny gulvmatte, ble alt SÅ mye roligere. Gleder meg til å vise bilder. Begynner endelig få en stil over det hele.



Hjertet har tatt sin plass på kakefatet sammen med hjertene fra 3-på-rad. Bare for å dekorere litt ekstra.



Uroen har fått sin plass på kjøkkenet inntil videre. Oppe i huset skal den finne sin rette plass i et vindu. Blir så bra det her!

Mini-mal er en sjarmerende nettbutikk med det meste. De har utstyr til  bursdager, de har utstyr til hobbyer og forkjellig utvalg av interiør. Er en nettbukk jeg for ikke så lenge siden oppdaget. Kanskje flere av dere også som ikke har oppdaget den enda ? Da skal jeg hjelpe dere litt. Først og fremst tenkte jeg vise dere noen av mine favoritter fra siden;

Skal du arrangere barnebursdag er det mye fint utvalg, både for baking, spising og pynting. Se her;

Til prinsesser;




//Rund kinalykt ( finnes i blå og grønn også )  //Sugerør i forskjellige farger  //Prinsessetallerkner  //Prinsesseservietter  //Prinsessekopper  //Prinsesseballonger  //Prinsessemuffin  //Vimpelrekke  //Poser 

Til prinser;




//Piratservietter  //Vimpelrekke  //Ballonger  //Sugerør  //Muffinform-fotball  //Fotballposer 

Skal du pynte opp litt ekstra i hjemmet, har de også en god smakebit av interiør. Take a look;

Interiør og hobby favoritter;




//Love i tre  //Dørskilt  //Lite skilt  //Stjernelykt //Lysslynge  //Hjerte uro  //Brevboks med tavle  //Putetrekk med ugler  //Stjerne i tre

Som dere ser, mye fint å velge mellom i forskjellige kategorier. En nettside jeg stadig støtt er innom for å se etter nyheter. Ikke lenge til Milio sin bursdag. Kommer nok til å bestille noen varer herifra. Bland annet polkadot muffinsformer. Bare elsker nettbutikker som har det meste. Blir fort min favoritt. Er det mye jeg trenger i forskjellige kategorier, er det utrolig kjedelig å måtte bestille fra forskjellige nettbutikker. Mens denne her, den har som dere ser, både det ene og det andre. Skal jeg bestille utstyr til sønnens bursdag, utstyr til nye hobby prosjekter og litt nytt interiør, ja da får jeg alt i en og samme nettbutikk. Kjempe kjekt, er det ikke ? 

Ta gjerne turen innom Mini-mal for smakebit av alle de andre flotte produktene. Her er det super rask levering!

Q; Noen som har vært innom nettbutikken før ?

8 kommentarer:

  1. Veldig mye fint, likte tre-på-rad hjertene veldig godt :) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. SiljeMerethe; Da må du ta deg en tur. Mye fint å finne:)

    SvarSlett
  3. Ambivalentica; Ja det er fint. Gleder meg til å legge ut konkurranse til dere:)

    SvarSlett
  4. ELSKER Mini Mal :) Heldigvis bor jeg 5 min unna, så er der kanskje litt vel ofte, hehe :)
    Finner alltid noe fint!

    Ha en fin ny uke
    klemmer

    SvarSlett
  5. Ida; Åh, heldig du da:-) De har virkelig mye fint ja!

    SvarSlett